ANUNȚ

8 octombrie 2024

Concurs de achizitie

AO „Parteneriate pentru fiecare copil”, anunță concurs de achiziție servicii de tipărire a materialelor de instruire în cadrul proiectului ”Asigurarea bunăstării copiilor in instituțiile de învățământ din Moldova” implementat în parteneriat și cu suportul financiar al Consiliului Norvegian pentru Refugiați.

În cadrul proiectului este necesara tipărirea următoarelor materiale pentru profesorii participanți în cadrul ”Programului pentru o învățare mai bună” 1 și 2 (BLP1 și BLP2), conform următoarelor cantități:

  • ”Miskit” Carte ( 106 pagini, Format A5, hîrtie cretată, copertă /cotor tare, ) - tiraj 600 buc.
  • ”Miskit” Caietului Elevului ( 34 pagini, hîrtie cretată, format A4 spirală) - 600 buc.
  • ”Miskit” Ghidul profesorului ( 72 pagini, hîrtie cretată, format A4 spirală) - 100 buc.
  • Ghid BLP 1 (format A4 hârtie 130 mat 32 pag 4+4, coperta 300 4+4 lam mat, 2 capse)- 130 buc.
  • Ghid BLP 2 (format A4 interior hârtie 130 mat 56 pag 4+4, coperta 300 4+4 lam mat, 2 capse) - 140 buc.
  • Buclet BLP 1 (format A4, hârtie 130 mat) - 4550 buc.
  • Buclet BLP 2 (format A4, hârtie 130 mat) - 2700 buc.
  • Mapă (A4+ hârtie cretată cartonată mat 350 gmp, tipar color, laminare de protecție mat cotor 5 mm, buzunar) - 440 buc.
  • Baner (roll up 850*2000 mm) 1 buc.
  • Baner (XStand 600*1600 mm) 3 buc.
  • Chestionar 6 - 9 ani Format A4 color fata/verso Hârtie ofset 80 - 4000 ex
  • Chestionar 10 - 16 ani Format A4 color fata/verso Hârtie ofset 80 - 4000 ex

Cerințe față de companii și criterii de selectare

Companiile interesate vor depune dosarul pentru concurs, asigurând următoarele condiții:

  • Oferta financiară valabilă cel puțin 30 de zile de la data prezentării ofertei;
  • Calitatea produselor corespunde cerințelor;
  • Raportul calitate - preț;

Criteriile de selectare

Prețul50%
Calitatea40%
Termenul de livrare10%

Alte condiții:

Ofertantul este în întregime responsabilitatea sa să asigure acuratețea ofertei sale. Nicio modificare nu va fi adusă ofertei după depunerea acesteia pe motivul oricăror erori aritmetice descoperite ulterior. În cazul unei erori privind costul total, numele organizației va considera prețul unitar drept cel corect.

Condiții de depunere a dosarului:

Dosarul va fi depus în conformitate cu termenii de referință și va conține:

  • Oferta cu specificația prețurile propuse;
  • Copia certificatului de înregistrare a companiei și licența/autorizația de funcționare (după caz);

Nota:

Furnizorul selectat va înțelege că activitățile și materialele utilizate în cadrul acestui proiect fac obiectul sancțiunilor UE și că respectarea sancțiunilor UE este obligatorie. Furnizorul se angajează ca, prin implementarea activităților în temeiul contracții, să nu se angajeze în tranzacții cu, sau să furnizeze resurse sau sprijin niciunei persoane sau entități care face obiectul sancțiunilor administrate de Uniunea Europeană, Națiunile Unite sau Statele Unite. Furnizorul va rămâne în conformitate cu toate cerințele și interdicțiile privind originea mărfurilor stipulate în cadrul sancțiunilor UE, inclusiv, dar limitat la, Regulamentul Consiliului (UE) nr. 692/2014 și Regulamentul Consiliului (UE) 2022/263.

Procedura de aplicare:

Companiile interesate urmează să expedieze oferta în format PDF, la adresa de e-mail: vlavric@p4ec.md cu subiectul „Participare la Licitație”.

Ofertele pentru licitație pot fi transmise și fizic, pe suport de hârtie, în plic sigilat, la biroul organizației aflat la adresa: AO ”Parteneriate pentru fiecare copil”, str. M. Kogălniceanu 75, of. 3, MD 2009, or. Chișinău, cu inscripția „Participare la Licitatie”.

Pentru întrebări adiționale, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon: 022238669 (Violina Lavric). Data limită a recepționării cererilor este 18.10.2024.