Pagina principala / Noutăţi / ANUNȚ angajarea unui Asistent contabil în Departamentul Finanţe și Contabilitate

ANUNȚ angajarea unui Asistent contabil în Departamentul Finanţe și Contabilitate

13 iunie 2025

Responsabilităţi:

  • Îndeplinirea sarcinilor curente şi operaţionale ce ţin de contabilizarea operaţiilor;
  • Recepţionarea şi verificarea documentelor primare;
  • Monitorizarea achitărilor cu debitorii şi creditorii;
  • Pregătirea documentelor pentru elaborarea rapoartelor financiare;

Cerinţe faţă de candidaţi:

  • Licență în contabilitate, finanțe, economie, administrare sau domenii conexe;
  • Minimum 3 ani de experiență de lucru în poziții similare;
  • Cunoaștere și experiență de lucru cu MS Excel și 1C;
  • Cunoaşterea limbilor română şi rusă, cunoştinţe de bază în l. engleză;
  • Cunoştinţe de bază în contabilitate.

Calităţi Personale:

  • Punctualitate;
  • Integritate şi onestitate;
  • Precizie şi atenţie la detalii;
  • Responsabilitate;
  • Abilităţi de lucru atât în echipă, cât şi individual; abilităţi bune de comunicare;
  • Abilitatea de planificare şi stabilire a priorităţilor în cadrul diverselor sarcini de muncă;
  • Flexibilitate şi capacitate de a lucra în condiţii de presiune;
  • Atitudine flexibilă faţă de îndeplinirea diverselor roluri în echipă şi substituirea altor colegi.

Pentru a participa la concurs va rugam să ne expediaţi CV-ul şi o scrisoare de motivare la adresa vpostolaki@p4ec.md. Data limită de prezentare: 25 iunie 2025.