Pagina principala / Noutăţi / Cerere de ofertă/Servicii de elaborare a unei Pagini Web
4 decembrie 2015

Cerere de ofertă/Servicii de elaborare a unei Pagini Web
4 decembrie 2015

4 decembrie 2015

AO ”Parteneriate pentru fiecare copil”(PPFC) anunţă concurs pentru selectarea unei companii specializate în elaborarea paginilor web, care va presta servicii de creare a unei platforme de comunicare în cadrul Proiectului ”Familie puternică pentru fiecare copil”. Proiectul este finanţat de Agenţia Statelor Unite pentru Dezvoltare Internaţională (USAID) care va fi implementat în Republica Moldova de PPFC pînă în iunie 2017.

Scopul realizării paginii web pentru platforma de comunicare este de a crea un spațiu comun pentru specialiștii și toți actorii implicați în lucrul cu familiile și copiii. Aceasta va cuprinde materiale informative, suporturi pentru instruiri, dar și literatură specializată, pentru a facilita activitatea lor în domeniu. Totodată, pagina web va oferi un spațiu de comunicare și interacțiune comunității de profesioniști, inclusiv webinar-uri, discuții pe forum, editoriale, etc.

Grupuri ţintă: specialişti în protecţia drepturilor copiilor, asistenţi sociali, reprezentanţii autorităţii publice locale şi centrale, personalul instituţiilor, cadre didactice, medici, poliţişti, formatori de opinie: jurnalişti, preoţi, etc.

Responsabilități generale:

Prestatorul va elabora și propune conceptul general și designul paginii web. Structura detaliată a paginii web va fi convenită cu echipa de proiect. Prestatorul va realiza toate lucrările tehnice și va plasa pagina web pe internet. Prestatorul va instrui personalul responsabil din cadrul proiectului privind administrarea şi menţinerea paginii web elaborate.

Condiții & Cerințe Tehnice:

  • Design-ul paginii web trebuie să asigure plasarea eficientă a informaţiei de diferită natură; căutarea rapidă a informaţiei relevante; o prezentare logică a structurii şi conţinutului paginii web utilizînd diferite tipuri de monitoare sau rezoluţii;
  • Pagina web trebuie să fie accesibilă pentru toate categoriile de utilizatori. Pagina web trebuie să respecte cerinţele minime de accesibilitate descrise de World Wide Web Consortium (W3C), în http://www.w3.org/TR/WCAG20/;
  • Pagina web trebuie să fie compatibilă cu: Mozilla FireFox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer, Safari. Pagina web trebuie să fie uşor de utilizat de către vizitatori inclusiv utilizatori de PC tablet și smarthone;
  • Pagina web va fi elaborată şi administrată într-o versiune lingvistică: Română.

Sistemul de gestiune a conținutului (SGC):

  • SGS trebuie să asigure administrarea și editarea conţinutului paginii web într-o manieră accesibilă, eficientă şi flexibilă;
  • SGC trebuie să asigure posibilitatea editării prin mijloace exclusiv vizuale a conţinutului oricărei pagini ale site-ului (ar fi binevenită asigurarea posibilităţii preluării textului din MS Word sau formatarea acestuia prin intermediul unei interfeţe apropiate celei a MS Word);
  • SGC trebuie să asigure 2 regimuri de introducere a conţinutului: introducere pagini standard HTML (conţinutul integral al documentului se află pe o pagină HTML) sau introducere documente în alte formate (PDF, DOC, etc.);
  • SGC trebuie să asigure afişarea/ascunderea opţiunilor de meniu; gestiunea bannerelor publicitare;
  • SGC trebuie să asigure posibilitatea vizualizării statisticii de vizitare a site-ului;
  • SGS trebuie să asigure posibilitatea de a șterge unele dintre mesajele utilizatorilor forumului;
  • SGS trebuie să asigure posibilitatea de ștergere a un cont de utilizator de către administrator sau în regim automat, în cazul cînd utilizatorul n-a mai accesat site-ul, bunăoară, pe parcursul a 2 ani;
  • SGS trebuie să asigure posibilitatea de a edita opțiunile utilizatorilor (crearea blogului, postarea materialelor pe site, crearea unui topic pe forum);
  • SGS trebuie să asigure setări pentru distribuirea automată a materialelor postate, la solicitarea utilizatorilor înregistrați (de exemplu la plasarea materialului să fie prevăzută opțiunea „expediere/distribuire” (la adresele de poștă electronică ale utilizatorilor vor fi expediate link-urile pentru pagina cu materialul respectiv)).

Cerinţe faţă de candidaţi:

  • Pot aplica persoane fizice, persoane fizice cu statut de persoană juridică și persoane juridice (companii);
  • Studii, profil/experiență relevante;
  • Experiența demonstrată în elaborarea paginilor web (referințe la beneficiari și lucrări relevante anterioare).

Persoanele/Companiile interesante trebuie să prezinte Dosarul de aplicare care trebuie să conțină:

  • Oferta tehnică: un concept succint al paginii web în baza cerințelor expuse în anunț. De asemenea, ofertantul poate veni cu propuneri proprii și inovative pentru pagina web;
  • Oferta financiară în MDL. În cazul Companiilor și persoanelor fizice cu statut juridic oferta trebuie să indice preţurile la cota TVA 0%. Documentul care confirmă aplicarea Cotei TVA 0% va fi prezentat la semnarea contractului de prestare a serviciilor. Oferta financiară trebuie și indice și condițiile de achitare și termenul de executare a lucrărilor;
  • CV-ul candidatului / o listă de lucrări anterioare efectuate;
  • Licenţa sau Certificatul de înregistrare în cazul persoanelor juridice;
  • Referinţe din partea altor beneficiari.

În mod obligatoriu Oferta trebuie să conțină:

  • Datele de contact ale ofertantului;
  • Numele persoanei de contact;
  • Data depunerii ofertei;
  • În cazul Companiilor / persoanelor juridice oferta trebuie să includă: rechizitele bancare, semnătura persoanei autorizate și ștampila umedă a companiei;
  • Date de contact a cel puțin 2 persoane de referință (foști beneficiari sau alte persoane relevante).

Termen de executare a lucrărilor: 20 ianuarie – 28 februarie 2016. Pagina web urmează a fi lansată pe 1 martie 2016.

Criterii de evaluare/selectare a ofertelor:

  • Oferta tehnică reflectă un concept clar al paginii web;
  • Oferta financiară reflectă oferta tehnică și este rezonabilă;
  • Expertiza solicitantului;
  • Dosarul de aplicare include toate documentele solicitate și întrunește toate cerințele indicate în anunț;
  • Dosarul de aplicare este depus în termen;
  • Ofertantul respectă termenul de executare a lucrărilor indicat în anunț.

Depunerea dosarelor:

Ofertele vor fi transmise în 2 exemplare, original şi copie, în plicuri separate sigilate. Plicul cu "originalul" ofertei şi plicul cu "copia" ofertei vor fi plasate într-un plic comun sigilat.

Cîştigătorul va fi înştiinţat în termen de 2 zile de la data aprobării rezultatelor evaluării. Dosarele incomplete nu vor fi evaluate. Doar compania selectată va fi contactată.

Vă rugăm să prezentaţi ofertele la sediul AO „Parteneriate pentru fiecare copil”, mun. Chişinău, str. Kogâlniceanu 75, of.3,7, MD-2009, cu menţiunea “Concurs - Elaborarea paginii web” pînă la data de 28 decembrie 2015, ora 17.00.

Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la adresele email vlavric@p4ec.md, sau la numărul de telefon: 022-925076.

Proiectele care se referă la această ştire