Pagina principala / Proiecte şi Resurse / Proiecte finalizate

Proiecte finalizate

  • 23.11.2010

    Împuternicirea absolvenţilor instituţiei rezidenţiale din Cahul, pentru a se integra cu succes în învăţământul general, în câmpul muncii şi în comunitate

    Acest proiect a fost o continuare logică a primelor două faze ale proiectului de reorganizare a şcolii-internat din Cahul, implementat de către EveryChild/P4EC din anul 2007, şi a avut scopul de a oferi sprijin suplimentar tinerilor înainte ca aceştia să absolvească şcoala, pregătindu-i pentru viaţă independentă, oferindu-le oportunităţi de educaţie vocaţională, pentru a facilita integrarea lor în sistemul de învăţământ de specializare şi încadrarea lor în câmpul muncii
  • 30.07.2010

    Protecţia copiilor de separarea de familie, violenţă, abuz, neglijare şi exploatare în Moldova

    Proiectul oferă asistenţă tehnică autorităţilor din Moldova, pentru consolidarea sistemului de protecţie a copilului, întrunind necesităţile copiilor vulnerabil şi familiilor acestora, acoperind spaţiile goale în accesul lor la servicii sociale de calitate. Scopul general al proiectului este îmbunătăţirea accesului la servicii calitative de protecţie socială, inclusiv sisteme de prevenire şi protecţie de separare de familie, violenţă, abuz, neglijare şi exploatare, pentru un număr de 100 000 de copii vulnerabili din Moldova.
  • 30.05.2010

    Copiii din Moldova sunt protejaţi de separarea familiei, violenţă, abuz, neglijare şi exploatare

    Acest proiect a făcut parte din angajamentul amplu al UNICEF de a asigura faptul că până la sfârşitul anului 2011 sistemul de protecţie socială din Moldova răspunde necesităţilor celor mai vulnerabili copii şi familii şi acoperă lacunele în accesul lor la servicii sociale calitative
  • 31.03.2010

    Reorganizarea şcolii-internat din Căzăneşti

    Către luna martie 2012 să fie lărgite şansele celor 72 copii plasaţi în şcoala-internat din Căzăneşti, de a se bucura de îngrijire în familiile lor biologice sau extinse sau în familii alternative, şi de a beneficia de educaţie de calitate mai bună în şcolile medii din comunităţile de origine.